חב''ד כל הלב לכל אחד
תרומה | לימוד יומי | חנות | בתי חב"ד | צור קשר
זמנים נוספים שקיעה: 19:14 זריחה: 6:06 י"א בניסן התשפ"ד, 19/4/24
חפש במדור זה
אפשרויות מתקדמות
הודעות אחרונות בפורום

שאלות אחרונות לרב

(אתר האינטרנט של צעירי אגודת חב"ד - המרכז (ע"ר

דף הבית > חדשות
נס הציצית של יאיר

נס במתקפת הטרור: בין הפצועים שנפגעו בפיגוע הדקירה ביום שלישי היה גם יאיר, תושב רעננה, שניצל בנס אך נפצע והוא אושפז במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא, שם קיבל טיפול מהיר. היום השתחרר לביתו.

א' בחשון התשע"ו (14/10/15) 

נס במתקפת הטרור: בין הפצועים שנפגעו בפיגוע הדקירה ביום שלישי היה גם יאיר, תושב רעננה, שהותקף על-ידי המחבל, נפצע ואושפז במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא, שם קיבל טיפול מהיר. היום השתחרר לביתו.

את סיפור ההצלה המדהים שחווה, סיפר יאיר לרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור, שהגיע לבקרו יחד עם הרב יוסי ליפקין, משליחי חב"ד בכפר סבא. וכך סיפר:

"באותו בוקר התארגנתי לצאת מהבית. בעודי מתלבש, חיפשתי בארון אחר ציצית נקייה כדי להתעטף בה, אך גיליתי להוותי שכל הציציות היו בכביסה, והציצית היחידה שנמצאת בארון הינה ציצית חדשה שהתעתדתי לשומרה נקייה וחדשה לחתונתה של אחותי, ביום רביעי.

"החלטתי לוותר ולצאת לדרכי ללא ציצית, אך מיד אמר קול בליבי: 'זו עצת היצר הרע! לבש את הציצית החדשה!'. סבתי על עקבותיי, פתחתי את האריזה ולבשתי את הציצית החדשה. לאחר מכן יצאתי מביתי לכיוון תחנת האוטובוס, והמתנתי לבואו.

"הייתי דרוך מאוד עקב המצב הביטחוני, ואז הבחנתי באדם הנשען בסמוך אלי על דופן התחנה ומנהל שיחת טלפון בערבית, כשהוא משדר לחץ ונוטף זיעה. לפתע הוא התפרץ לעברי בצעקות והחל לדקור אותי בחוזקה באזור הכתף והצוואר.

"התעשתי מיד והתחלתי להיאבק בו, על מנת להרחיקו מהמקום בו היו אישה וילדיה. אזרחים נוספים הצטרפו, ויחד הצלחנו לנטרל את המחבל. מיד לאחר מכן החלו הסובבים לטפל בי. מישהו הסיר ממני את הציצית החדשה והנקייה, ובעזרתה ביצע חוסם עורקים שעצר את זרימת הדם עד להגעת הצוותים הרפואיים שפינו אותי לבית הרפואה.

"אני מרגיש שבזכות הציצית קיבלתי מהקב"ה הגנה שהצילה אותי מהדקירות, ואף שימשה להצלתי בטיפול בעצירת הדימום". יאיר קיבל טיפול רפואי אינטנסיבי, כדי שיוכל להשתתף בחתונת אחותו, הערב.

צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור מלווים את הנפגעים במתקפות האחרונות כמו את יתר נפגעי הטרור ובני משפחותיהם, עורכים ביקורי עידוד בבתי הרפואה וניחומין בבתי המשפחות השכולות, ומושיטים עזרה וסיוע לנפגעי הטרור ובני משפחותיהם.


 

תנאי שימוש ניהול מפה אודותינו כל הזכויות שמורות (תשס''ב 2002) צעירי אגודת חב''ד - המרכז (ע''ר)